četrtek, 2. oktober 2014



4 komentarji:

  1. Pozdravljeni, registriran sem posojilodajalec zasebnega denarja. Ljudem, podjetjem, ki morajo posodobiti svoje finančne razmere po vsem svetu, dajemo posojila z zelo nizko letno obrestno mero v višini le 4% v enem letu do 30 let povračilo katerega koli dela sveta. Dajemo posojila od 5.000 do 5.000.000. Naša posojila so dobro zavarovana za največjo varnost je naša prioriteta. Zainteresirani naj nas kontaktirajo po e-pošti. Nato nas kontaktirajte danes po e-pošti na: pierredubreuil35@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  2. DOBRODOŠLI: POSOJILO MED RESNIMI IN POŠTENIM POSAMEZNIKOM SPLETNO.
    Ponudba posojila med posamezniki Hitro posojilo, da se vaše skrbi končajo v manj kot 72 urah. Prepovedani ste v svoji banki in vsi vaši poskusi v drugih in drugih finančnih institucijah doslej niso dali ničesar zaradi slabe kreditne sposobnosti brez skrbi me kontaktirajte in v manj kot 72 urah po razumni stopnji 2% na leto in glede na čas odplačevanja, ki vam ustreza, vam dam posojilo, ki vam bo rešilo življenje. Prosim, kontaktirajte me po e-pošti: marialeydi06@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Kontaktirajte nas za več informacij o ponudbi posojila in rešili bomo vašo finančno težavo. kontaktirajte nas preko e-pošte: sabinhelps@gmail.com
    Telefonska številka:+1 (689) 247 6462 (Klic/Kaj je aplikacija

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni
    Moje ime je Curman Ksenija, stara 70 let in sem trenutno bolna in glede na starost in trenutno zdravstveno stanje želim podariti svoje premoženje. Imam veliko vsoto 600.000 evrov, ki bi vam jo rad dal na razpolago z donacijo, da bi lahko opravljali dela dobre volje.
    Elektronski naslov: curmank39@gmail.com

    Prosim odgovori mi

    OdgovoriIzbriši