torek, 22. april 2014

Dragi prijatelji, znanci in vsi ljudje odprtih src,

dobrodelni koncert je za nami. Še enkrat bi se rada zahvalila vsem, ki ste prišli, da izkažete solidarnost s tistimi, ki imajo manj kot imate sami. Ne glede na to, da sem bila razočarana nad obiskom sem prepričana, da ste se imeli vsi, ki ste prišli na koncert, več kot prijetno.
Za to gre seveda zahvala prekrasnim mladim glasbenikom, ki so nam p
ričarali fantastičen večer, ki se ga bomo radi spominjali. Ne morem tudi mimo tistih, ki so mi pomagali pri pripravi in izvedbi prireditve, saj se jim ne morem dovolj zahvaliti za vse, kar so storili.

Kljub razočaranju sem odločena, da ne bom odnehala, saj se splača potruditi za tiste ljudi, ki jim je mar. Zato vam obljubljam, da se bomo še srečali.
Naj vsem velja tista misel, ki sem jo povedala za zaključek:
To, kar smo, je neskončno pomembnejše kot to, kar imamo. Bolj kot denar in ugled potrebujemo ljubezen in ni važno kaj drugi mislijo o vas,važno je tisto, kar vi mislite o sebi. Resnično človeški pa lahko postanemo le v ljubezni. Ljubezen je kupna moč za srečo!!! In takšno ljubezen je treba deliti.


Predsednica RKS-OZ Hrastnik : Belinda Ladiha

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, registriran sem posojilodajalec zasebnega denarja. Ljudem, podjetjem, ki morajo posodobiti svoje finančne razmere po vsem svetu, dajemo posojila z zelo nizko letno obrestno mero v višini le 4% v enem letu do 30 let povračilo katerega koli dela sveta. Dajemo posojila od 5.000 do 5.000.000. Naša posojila so dobro zavarovana za največjo varnost je naša prioriteta. Zainteresirani naj nas kontaktirajo po e-pošti. Nato nas kontaktirajte danes po e-pošti na: pierredubreuil35@gmail.com

    OdgovoriIzbriši